Zvířecí portréty

Mohu objednat zakázku na dobírku?

Bohužel Dobírka možná NENÍ- i přesto, že se Vám snažíme VŽDY vyjít vstříc, v tomto případě to bohužel možné není. Proč?

a) Protože je obraz malovaný na zakázku a jen pro Vás. Samotný proces je časově náročný a nákladný, v případě že si zákazník ale zakázku nevyzvedne, budu mít ve skladu velkou spoustu obrazů mazlíčků, které si již nikdy, nikdo nekoupí. Také byste si přeci na stěnu nepověsili cizího mazlíčka :-)

b) Protože se nám stávalo, že si zákazníci zakázku nevyzvedli. Několik hodin práce přišlo na zmar a obrazy jsme museli vyhodit což nám trhalo srdce :(

Nabízíme Vám ale bezpečné způsoby platby:
a) Platba kreditní kartou
b) Platba bankovním převodem
c) PayPal

Všechny tři tyto způsoby, jsou naprosto bezpečné a chrání jak VÁS, tak i nás.

Posíláte zboží i mimo Českou republiku?

Ano! Moc rádi zasíláme naše obrazy na i na Slovensko. 
Sousedé ze Slovenska vidí dokonce ceny přepočtené na eura, v rámci platby je ale přepočteno na CZK (hlavní měna Mazlíčkof.cz) a to tím nejlepším kurzem. Nenechte se tím zmást. Nikdy nezaplatíte více než máte.

Mohu si nechat nakreslit i jiné zvíře než pejska nebo kočičku?

Jistě! Již máme zkušenosti s kreslením mnoha nezvyklých druhů mazlíčků jako jsou králíčci, hadi nebo koně. Jen prosím respektujte to, že lidi nekreslíme.

Uvidím obraz ještě před samotným tisknutím?

Samozřejmě! Je pro nás prioritou mít obraz dotažený k maximální spokojenosti našeho klienta. Pro co největší zrychlení můžete udělat to, že nám pošlete co nejlepší fotku Vašeho mazlíčka. Více najdete v sekci: Jak má vypadat fotka


Mohu si objednat obraz s více než jedním zvířetem?

S tím, že máte více než jednoho mazlíčka, jsme počítali. Proto můžete využít možnost nakreslení dvou i tří mazlíčků najednou. Pokud byste měli zájem o více zvířátek na jednom obraze, kontaktujte nás, jistě na něco přijdeme. 

Mohu v průběhu zakázky měnit zadání ?

Pokud se rozhodnete změnit barevnost pozadí nebo velikost obrazu, dejte nám vědět do 48 hodin od zadání objednávky. 

Namalujete i mě?

Bohužel, to ne. Specializujeme se na zvířátka, pokud byste měli zájem o svůj portrét, někoho Vám rádi doporučíme.

Jak má vlastně vypadat správná fotka mého mazlíčka?

  • Fotografujte mazlíčka vždy BEZ filtru na Vašem fotoaparátu nebo chytrém telefonu.
  • Snažte se vyfotit zvířátko zblízka a udržet ostrost obrázku (něco si umíme upravit sami, ale kouzelníci nejsme).
  • Nefoťte prosím mazlíčka ležícího, vždy se snažte fotografii tvořit čelně.

Kompletní návod včetně příkladů najdete v sekci: "Jak na to"

Reklamace

Obdržel jsem obraz a nejsem s ním spokojen

Chyba se stát může. Jsme přeci jen lidi, v takovém případě nás prosím kontaktujte (telefonicky nebo emailem) a společně najdeme řešení. 

Chci obraz vrátit a vrátit peníze

Vzhledem k tomu, že tiskneme až schválené obrazy, není možné vrátit zaplacenou částku, je možné se dohodnout na případné nápravě. Jedná se o produkt dělaný na zakázku, u kterého není možné zboží vracet. 


Uděláme ale maximum pro to, abyste byli spokojení.

Chci zrušit svou objednávku

V případě, že chcete svou objednávku zrušit, kontaktujte naši podporu prostřednictvím emailu info@mazlickof.cz nejpozději do 24 hodin od zadání objednávky a my Vám částku vrátíme. Po uplynutí 24 hodin již není možné objednávku zrušit, protože se na ní již pracuje.

Objednávka mi nedorazila kompletní nebo byla poškozená

Je to ojedinělé, ale i na to jsme připraveni. V takovém případě nás prosím kontaktujte prostřednictvím emailu: info@mazlickof.cz a vše společně vyřešíme.

Zasílání zásilek

Jak rychle zásilku dostanu?

Obvykle celý proces trvá 7-10 dní od zadání zakázky po odeslání. Pak záleží na zvoleném přepravci. 

Objednal jsem více zakázek, dostanu je najednou?

Naší snahou je vše vždy doručit vše najednou, proto i více zakázek balíme jako jeden balík (pokud nejsou posílány na různé adresy), tak, aby vše přišlo najednou. 

Váš obraz se mi moc líbí, kde mohu nechat hodnocení?

To nás moc těší! Vaše hodnocení je pro nás obrovsky důležité a dělá nám velikou radost, pokud jste spokojeni. 

V horní liště naší stránky stačí kliknout na záložku "Hodnocení", kde se můžete rozepsat o svém obraze a jak se Vám celý proces líbil :-)

Nenašli jste odpověď na Vaší otázku? Kontaktujte nás

Jméno:

Telefon:

Email:

Zpráva